expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ЗА УСПЕШНИЯ МАРКЕТИНГ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ

1. Споделете данни от статистика

Чели ли сте напоследък интересна статистика, или ново проучване, което е свързано с вашата индустрия и смятате, че хората биха се интересували? Споделете го! Статистиката привлича вниманието на хората и е чудесен начин за споделяне на съдържание.


2. Направете видео, с участието на хора, или продукти от бизнеса ви

Споделянето на видеоклип никога не е било по-лесно, благодарение на социалните медии.
С телефона си  можете да направите кратък видеоклип, и автоматично да го споделите в  социалните мрежи, или дори да използвате видео функцията на Instagram за създаване на споделен 15-секундно видео от вашия магазин или офис.


3. Споделете интересен имейл бюлетин или обява

Вашият бизнес изпраща ли имейл бюлетини или обяви редовно? Ако е така, значи вече сте свършили работата за създаване на хубаво съдържание. Споделете най-новия си бюлетин в социалните медии.


4. Пуснете линк с информационна графика, която смятате, че вашата аудитория ще хареса

Вече можете да намерите информационни графики за всичко. Потърсете подходяща за вашата дейност. (Пример: restaurant infographic).


5. Редактирайте и споделете снимки

Можете да направите, така че  изображението да се откроява, като го редактирате онлайн. С инструменти като PicMonkey можете да редактирате изображения, да добавяте текст, филтри, в рамките на няколко минути. Можете да използвате инструмент като Canva, за да добавяте нови дизайни за снимки, или да ги преоразмерявате, за да паснат на размерите на специфични социални платформи.


6. Поправете често срещано, погрешно схващане, което се отнася за вашата дейност

Образованието е мощен инструмент за изграждане на взаимоотношения онлайн. Опитайте се да научите вашата аудитория на нещо, което те не са знаели, или е погрешно разбрано за вашата индустрия. Това е един лесен начин да споделите вашия опит и да се надяваме, ще предизвика разговор с фенове и последователи.


7. Споделете любимата си книга или нещо, което е във вашия списък за четене

Чели ли сте нещо добро напоследък? Говорете за това в социалните медии. Това е чудесен начин да се свържете с фенове и последователи, извън темата за продуктите, които продавате или услугите, които предлагате.
Съвет: Помислете за създаване на списък за четене, който смятате, че вашата аудитория ще хареса. Тези списъци са лесни за създаване и винаги можете да попитате служители и клиенти, за да добавите нови заглавия към списъка!


8. Покажете своя опит чрез полезен съвет

Сигурно знаете много съвети и трикове, които вашата аудитория ще се радва да прочете. Напишете списък с полезни съвети, свързани с даден продукт или услуга, която предоставяте. Може дори да използвате съвети от клиенти. Споделете ги и се уверете, че споменавате клиента в публикацията си.


9. Изразете благодарността си към вашите клиенти за тяхната подкрепа

Те го заслужават! Това никога не е лоша идея. Кажете им какво означават те за вас и те ще ви покажат същото с тяхната по-нататъшна работа.





No comments:

Post a Comment