expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Commercial advertising is a form of psychological manipulation rather than a source of information

Advertising is a form of communication included to persuade an audience to purchase products, ideas or services. While advertising can be seen as necessary for economic growth, it is not without social cost.

ПРОДУКТОВА, ЦЕНОВА И РЕКЛАМНА СТРАТЕГИЯ НА ФИРМАТА

Маркетингът представлява анализ, планиране, реализация и контрол на провежданите мероприятия, насочени към установяване, укрепване и поддържане на изгодни размени с целевите купувачи за достигане на определени задачи от организацията, като получаване на печалба, растеж на обема на продажбите, увеличаване на пазарния дял и т. н. Маркетингът с неговите множество методи и техники в настоящите условия се използва и изучава в най-различни области и затова съществуват твърде много дефиниции.

THE FUTURE OF MARKETING

Optimal Targeting’s CEO David Konigsberg shares his insights on the future of marketing with this new metaphysically inclined infographic. It effectively explains how we have evolved in communication and continue to do so. The infographic further demonstrates how people remember and comprehend information better with a fusion of images, and text, and how it has become a great tool in the future of marketing.

ЗАЩО ДА СЪЗДАМ ФИРМЕН БЛОГ?

Фирмения блог, особено когато е добре развит играе ролята на собствена медия, която привлича изключително заинтересувани от дейността на фирмата читатели. Блогът фокусира посещенията на фирмения сайт и увеличава съотношението посетители  – купувачи.
Това се получава заради органичното търсене в Гугъл, което се извършва на базата на ключови думи, които се предполага че са богато застъпени във фирмения блог.